سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرکّب دانشمندان با خون شهیدان سنجیده شد، پس بر آن برتری یافت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

موسسه (کانون) فرهنگی هنری قرآن و عترت حسن آباد جرقویه علیا

زندگینامه بسیجی شهید ناهید فاتحی کرجو (سمیه کردستان ، اسطوره ای که جان داد تا حرمتhttp://basij.ir/attachment/1224316.jpg امام خود را نشکند) ولادت و معرفت به معبود ناهید فاتحی کرجو در چهارمین روز از تیر ماه سال 1344 در شهر سنندج در میان خانوادهای مذهبی و اهل تسنن به دنیا آمد. پدرش محمد از پرسنل ژاندارمری بود و مادرش سیده زینب، زنی شیعه، زحمتکش و خانه دار بود که فرزندانش را با عشق به اهل بیت (ع) بزرگ میکرد. ناهید کودکی مهربان، مسئولیت پذیر و شجاع بود که در دامان عفیف مادر، با رشد جسم، روح معنوی خود را پرورش می­داد. آن قدر در محراب عبادت با خدا لذت می­برد که به پدرش گفته بود: «اگر از چیزی ناراحت و دلتنگ باشم وگریه کنم، چشمانم سرخ میشود و سرم درد میگیرد. اما وقتی با خدا راز و نیاز کرده و گریه می­کنم، نه خستهام، نه سردرد و ناراحتی جسمی احساس میکنم، بلکه تازه سبک تر و آرام تر می­شوم». نوجوانی از جنس ایمان و شهامت با شروع حرکت های انقلابی مردم ایران، ناهید هم به سیل خروشان انقلابیون پیوست و با شرکت در راهپیماییها و تظاهرات ضد طاغوت در جرگه دختران مبارز کردستان قرارگرفت. روزی با دوستانش به قصد شرکت در تظاهرات علیه رژیم به خیابانهای اصلی شهر رفت.

ادامه مطلب...



  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 91/8/23 ::: ساعت 11:44 صبح :::   توسط حسن صادقی 
    نظرات شما: نظر

    بنام خدا

    من کنت مولا فهذا علی مولا

    حضور فعال انجمن هنرمندان موسسه فرهنگی هنری قرآن وعترت حسن آباد در آماده سازی وبرپایی واقعه غدیر خم که به محوریت حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر ع در 13 آبانماه 1391 در جوار دیزی کوه در روز عید سعید غدیرخم برگزار گردید.( عکس از وبلاگ حسن آباد )


     

    ادامه مطلب...



  • کلمات کلیدی :

  • ::: یکشنبه 91/8/21 ::: ساعت 8:47 عصر :::   توسط حسن صادقی 
    نظرات شما: نظر

    بنام خدا

    آزمون مفاهیم قرآن کد 1006 با حضور 36 نفراز شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از طرف موسسه فرهنگی هنری قرآن وعترت راس ساعت 8 صبح روز جمعه مورخه 28 مهرماه 1391 با حضور ناظران اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در محل مدرسه راهنمایی شهید منصوری حسن آباد برگزار گردید لازم به ذکر است به قبولشدگان در این آزمون همانند دوره های قبل مدرک پایان دوره معتبر از مرکز هماهنگی ، توسعه وترویج فعالیت های قرآنی وزارت ارشاد اهدا میگردد.                                    انجمن قرآن ومعارف اسلامی

    آزمون مفاهیم قرآن کد1006 مورخه 28 مهر 91

     

    آزمون مفاهیم قرآن کد1006 مورخه 28 مهر 91





  • کلمات کلیدی :

  • ::: پنج شنبه 91/8/4 ::: ساعت 11:27 صبح :::   توسط حسن صادقی 
    نظرات شما: نظر